Estratègia professional per a trobar treball

En 15 segons un reclutador ja sap si la persona que té davant li interessa per al lloc de treball o no. Per això, és clau saber què volem, com aconseguir-ho i també saber expressar-ho.

En un món globalitzat i competitiu és essencial diferenciar-se i donar visibilitat al talent. Per a això,en aquesta xarrada veurem les tres fases necessàries per construir una estratègia professional efectiva: l'autoconeixement, la focalització d'objectius i la comunicació, així com les eines que ens poden ajudar a aconseguir les metes laborals anhelades. Per a uns serà trobar una ocupació; per a uns altres crear ells mateixos el seu propi treball.

La xarrada es basa en exemples pràctics i en claus senzilles i aplicables des del primer moment. És una xarrada dinàmica, directa i plena d'exemples reals que permeten al públic connectar i adonar-se que amb una estratègia professional es pot aconseguir el treball anhelat i molts reptes motivadors.

QUAN?

Divendres 23 de novembre
De 12:00 a 13:00h
Centre de Turisme del Grao de Castelló
Saló d'actes

Coneix a: Ami Bondia





Comunicadora 360º i Doctorada en Periodisme amb Intel·ligència Emocional, entusiasmada pel Personal Branding, la Intel·ligència Emocional i la música. Conferenciant.

Col·labora amb una secció pròpia en "Emprèn" (TVE-1 i Canal 24h), escriu en mitjans com El País- Retina sobre tecnologia, emprenedoria i marca personal i imparteix classe en escoles de negoci com l'Institut d'empresa i universitats nacionals i internacionals. A més, després de gestionar la premsa i RRPP d'Alejandro Sanz en les gires internacionals "El Tren Dels Moments" (2007/2008), "Sirope" (2015/2016) i el recent concert històric "Més És Més" (2017), el "rock *and *roll" forma part de les seues passions .

Creu en una nova educació capaç de donar resposta als reptes i oportunitats del món actual. Una educació basada en la intel·ligència emocional, la creativitat i en la capacitat de les persones per a traure el millor de si mateixes. Gràcies a la divisió de R+D de l'editorial Santillana, ha sigut creadora de continguts educatius perquè xiquets i adolescents puguen fer brillar tot el seu talent gaudint del que fan.

El seu primer llibre es diu: "Un cafè amb Chan. Com Complir Somnis Amb Personal *Branding" i està escrit per a aquells que com jo "vénen de l'escola dels quals persegueixen els seus somnis i els compleixen".

Cerrar panel